Szerző: Baja Sándor
Kiadó: Geopress, 2004
Az a helyzet, kedves olvasó, hogy jó eséllyel több szakmai könyv is elő fog fordulni a blogon a következő hónapokban. Többnyire marketing témájú, de "beeshet" pénzügyi is. Próbálom azért megtartani a kellő sci-fi arányt :)
Jelen tárgyalt kötetben az a vicces, hogy nem azért szereztem be, mert ez a hasznos blog ajánlja, marketingkonyv.blog.hu/ , hanem mert a Keleti Pályaudvaron 4000 forint helyett 500-ért a kezembe akadt, és amekkora sóher vagyok, nem tudtam neki ellenállni.
Nem mellesleg egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem (és elolvastam). Ideális kezdés volt, mert kifejezetten színes, érdekes, ugyanakkor van benne némi elmélet is. Ami miatt minden kezdő számára ajánlott, hogy tele van gyakorlati példákkal, ráadásul a szerző még arra is figyelt, hogy tippeket adjon az állásinterjúkon felmerülő kérdésekre. A stílus is szórakoztató, vannak benne egész vicces momentumok is, pl. hogy a szerző miért nem javasolta a Punica terméknév használatát hazánkban.
Az egyetlen hátránya, hogy 2004-ben jelent meg, így eléggé elavult, leginkább az online marketing és közösségi média szempontjából (ami akkor még szinte nem is létezett).
A következő könyvet a már linkelt blog és Baja Sanyi is ajánlja, szóval kíváncsian várom.