A dal madárrá avat

Szubjektív könyvajánlók és lemezajánlók egy megrögzött könyvmoly és szobazenész fejéből, aki egyébként sci-fi őrült.

Neveletlen a facebookon

Címkék

adaptáció (3) agave (16) alan dean foster (1) alison (1) alternatív (1) alternatív történelem (3) amy winehouse (1) antikvárium (2) artur c clarke (4) avatar (1) blogger (1) boris vian (3) brandon hackett (1) brian (1) brian w aldiss (7) bristol (1) bruce sterling (1) buddhizmus (4) bulgakov (1) burok (1) dosztojevszkij (3) dűne (6) ebook (1) éhezők viadala (1) embermás (1) fantasy (3) feldmár andrás (2) fighters (1) film (2) fluor (1) fókuszolás (1) foo (1) foo fighters (13) frank (1) frank herbert (9) gondolkozz es gazdagodj (1) halál (2) harry harrison (1) háta (1) hbo (1) hegylakó (1) hello kitty (1) herbert (1) hesse (3) hornby (1) ihm (1) írás (1) isten (1) i blame coco (1) japán földrengés (1) jevgenyij zamjatyin (1) jim jarmusch (1) john carter (1) kilgore (2) kim stanley robinson (2) klip (1) konyha (2) könyv (2) krauss (1) kritika (1) kurkov (1) kurt (2) laing (1) lukjanyenko (6) márai (1) marketing (3) mcdevitt (1) meditáció (1) megrázó (1) meyer (1) mögött (1) morgan (1) murakami haruki (2) naomi (1) neal stephenson (1) neil gaiman (9) neveletlen (1) nirvana (6) novik (1) olvasás (1) onetti (2) ördögcsapda (1) óriás (8) őrség (5) orson scott card (1) pekingi ősz (1) példák hullámokra (1) pelevin (8) philip k dick (14) plant (1) ponyva (1) posztmodern (3) pratchet (1) pszichológia (2) queen (1) raising (1) ray bradbury (3) richard (1) robbie williams (1) robert (1) robert charles wilson (1) robert sheckley (1) robert silverberg (2) roger zelazny (4) sand (1) saramago (2) sárkány (1) sci fi (60) shuffle (1) sonic highways (3) stephenie (1) stradivari (1) stratéga (1) szepes mária (1) sziddhárta (1) szorokin (1) sztrugackij (1) született (1) take that (1) tankcsapda (2) terry gilliam (1) terry pratchett (1) történelem (1) trout (2) ugrás az űrbe (1) ukrán (1) ulpius (1) u 2 (2) vadászat (1) valós (1) válság (1) véletlen (1) vers (1) vonnegut (16) william gibson (2) wtf (1) zanzibár (1) zene (19) Címkefelhő

Az opricsnyik egy napja

Városi Farkas 2009.03.27. 14:59

Szerző: Vlagyimir Szorokin
Kiadó: Gondolat, 2008

Hú, én valahol nagyon lemaradtam orosz irodalomból. A könyv borítója asszongya hogy Szorokin a kortárs irodalom fenegyereke meg ikonikus alakja. Az nem Pelevin? Vagy egyszerre több fenegyerek is lehet? Mindegy, tájékozatlan vagyok, ez tény. A könyv teljesen véletlenül került a kezembe, és megtetszett maga a formátuma (kicsi, szép, gyűrhető), plusz hát mint azt fejtegettem már korábban, szeretem az orosz szerzőket. Utóbbi újra bebizonyosodott, hiszen annak ellenére, hogy Az opricsnyik egy napja szerintem kifejezetten nehéz olvasmány - néha túl elvont, néha túl trágár- mégis tetszett. Sőt, azt vettem észre, hogy a mesélő stílusa át is ragadt rám :) Abban viszont bajban vagyok, hogy elolvassam-e Szorokin más könyveit is. Talán ezt emésztem egy jó darabig, aztán ha már túltettem magam a kultúrsokkon, akkor bepróbálkozok más műveivel is. Javaslat?

Nagyon távolról tartozik a tárgyhoz, de az feltűnt már valakinek, hogy Dosztojevszkij és Vonnegut egy napon születtek (101 év eltéréssel)?

Címkék: pelevin vonnegut dosztojevszkij szorokin

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://neveletlen.blog.hu/api/trackback/id/tr1001029340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isvaen 2009.03.28. 13:10:53

Oh. Egy után feladni nem szabad.
Én a jég-gel kezdtem. Most jön ez. Sztem A jeg-et még játszd be. Bitang egy írás. a Darab se rossz, dea könyv. Ha meg az se...
süti beállítások módosítása